Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Valion Evolus-väitteet Eviran syyniin
|
Apoteket AB teki hyvän tilin alkuvuonna
|
Suomi tukee lääkkeiden annosjakelua kitsaasti
|
Katainen tukee alueellistamisessa Hyssälää
|
Lahteen tulee kaksi uutta apteekkia
|
Laihdutuslääke orlistaatin 60 mg vahvuus tulossa itsehoitoon
|
STM:n kansliapäällikkö haluaa sähköisen reseptin pakolliseksi
|
Laihdutuslääke Acomplian myynti keskeytettiin
|
StV: Lääkkeiden annosjakelun korvauskriteereitä pohdittava vielä
|
EU:n lääkelakipaketti myöhästyy
|