Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Annosjakelun korvaukset paranevat hieman
|
Lääkeväärennökset piinaavat Venäjän apteekkialaa
|
PharmaServicen toiminta laajenee ja toimitusjohtaja vaihtuu
|
Pietarsaarelaisapteekki testaa itsehoitolääkkeiden verkkokauppaa
|
Sosiaali- ja terveydenhuollon valtionosuusprosenttia korotetaan
|
Uuden lääkealan keskuksen sijainti selviää marraskuussa
|
Lääkelaitoksen henkilökunta tyrmää alueellistamisen
|
EU-ratkaisu apteekkien omistuskiistassa lähenee
|
Suomeen suunnitteilla laaja lasten pneumokokkirokotetutkimus
|
Venäjän lääkemarkkinat kovassa kasvussa
|