Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Rinnakkaislääkkeiden myynti kasvaa
|
Apteekit tärkeitä hoitoon sitouttajia
|
Sveitsin apteekit kovassa puristuksessa
|
Puolet suomalaisista kokee terveydenhuollon heikentyneen
|
Hyssälän ehdotukset vastatuulessa
|
Lähes 3 000 farmasistia suunnistaa ensi viikolla Baseliin
|
Apteekkarilitto kannustaa apteekkeja tehostamaan tupakasta vieroitusta
|
Puolet astmapotilaista huonossa hoitotasapainossa
|
STM: Terveyspalveludirektiivi tarpeellinen
|
Tiedot terveydenhuollon ammattihenkilöistä internetiin
|