Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Rehulalta kannatusta ehdotuksille
|
Apteekkariliitto: Tärkeimmät kysymykset yhä ratkaisematta
|
Liki 30 ehdotusta apteekkitoiminnan kehittämiseksi
|
Vanhempi kaipaa tukea lapsen lääkehoitoon
|
Neuvottelukunta otti kantaa joditablettien myyntiin
|
Valvira muistuttaa työnantajan vastuusta
|
PGEU: EU-reseptin oltava geneerinen
|
Itsemurhat parasetamolilla nousussa
|
PharmaServicelle omat kotisivut
|
Varmennekortteja jaetaan Apteekkaripäivillä
|