Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Itsehoitolääkkeitä nyt kolmen apteekin verkkokaupasta
|
Terveydenhuollon uudistus kiinni kuntien tulevaisuudessa
|
Tutkijaryhmä kyseenalaistaa ennaltaehkäisevän lääkehoidon
|
PAM uhkaa lakolla
|
Eija Orpana Farmasialiiton toiminnanjohtajaksi
|
Apteekkijärjestelmät valmiina eResepteihin
|
Varoitus epätyypillisistä reisimurtumista kaikkiin bisfosfonaatteihin
|
Apteekkarit valmiina eReseptiin
|
EMA suosittaa täsmennyksiä Pandemrixin tuotetietoihin
|
Vain yksi apteekkilainen eduskuntaan
|