Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Liikunnan puute lihavuutta pahempi tappaja
|
Klikin puhelinpalvelut on lopetettu kannattamattomina
|
Diabeteksen ja syövän yhteys edelleen epävarma
|
HPV-rokotusten turvallisuudesta lisää todisteita
|
Uudenlainen antibiootti tuo toivoa
|
Pharmaca Fennica täyttää 40 vuotta
|
Lievästi kohonnutta verenpainetta kannattaa hoitaa
|
Vihreän ristin puolustaja
|
PKV- ja huumausaineiden paperiresepteille annettiin lisäaikaa
|
Leukemiassa hoitoon sitoutuminen heikkoa
|