Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
D-vitamiinin vajeen korjaaminen vähentää COPD-oireita
|
Hydroksitsiinin käytölle uusia rajoituksia
|
Rasagiliini vaihtokelpoisten listalle
|
Harvinaisille lääkkeille ennätysmäärä myyntilupia
|
Oulussa alkaa farmaseuttien muuntokoulutus
|
Lääkehoitoon sitoutumisesta tarvitaan tutkimusta
|
Tyytyväisyys elämään lujittaa luustoa
|
D-vitamiinin vähyys saattaa lisätä sydänriskejä
|
Suomessa löydettiin tunnetulle syöpälääkkeelle uusi käyttökohde
|
Lääketeollisuus lisää avoimuutta
|