Apteekeissa tyytyväisimmät asiakkaat
27.01.2014 10:56 REETTA LOMPERI
Tyytyväisyys on kohentunut vielä viime vuodesta, selviää tuoreesta EPSI Rating -tutkimuksesta.
Apteekeissa on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat, selviää tuoreesta kansainvälisestä EPSI Rating -tutkimuksesta.
Apteekit ovat pitäneet tutkimuksissa ehdotonta kärkisijaa jo usean vuoden ajan. Tämänvuotinen tutkimus osoittaa, että tyytyväisyys apteekkeihin on vielä kohentunut entisestään.
Myös hammashoidolle ja päivähoidolle annettiin korkeita arvosanoja. Ero apteekkeihin on kuitenkin tuntuva.
Huonoimmat arvosanat tämänvuotisessa tutkimuksessa annettiin kuntapalveluille ja maksu-tv:lle.
EPSI Rating on kansainvälinen analyysimenetelmä, joka mittaa liiketoimintojen ja organisaatioiden aineetonta pääomaa. Tutkimuksessa analysoitiin asiakkaiden tyytyväisyyttä ja uskollisuutta palveluntarjoajia kohtaan viidessä eri maassa, muun muassa Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Suomessa tutkimusta varten puhelinhaastateltiin 30 0000 henkilöä.
INKERI HALONEN
Arkisto
Sinullakin on henkilöbrändi – näin teet siitä vahvan
|
Potilaan ennuste on parempi, jos verenpaineen hoito tehoaa nopeasti
|
Parasetamoli ei välttämättä täysin haitaton raskauden aikana
|
Uniapnea altistaa diabetekselle – ja diabetes uniapnealle
|
Oriola vaihtaa IT-ratkaisun toimittajaa, nykyinen maksaa syntyneistä haitoista 9 miljoonaa euroa
|
Porin Karhu apteekki yhdisti verkko-ostosten toimituspalvelun Prisman kanssa
|
Nouda lääkkeet apteekista vaikka yöllä
|
SIC!-lehti: Precosan käyttöaiheita tiukennettu ja varoituksia lisätty
|
Fimea puuttui Turun Linnan apteekin asiakkaille lähettämiin viesteihin
|
Suuret D-vitamiiniannokset eivät ehkäise syöpää
|