Talouselämä: Apteekkikosmetiikan myynti kasvussa
19.08.2014 10:19 KATRIINA ROIHA
Apteekkikosmetiikan myynti kasvaa noin kahdeksan prosenttia vuodessa maailmanlaajuisesti, kun koko kosmetiikkamarkkinoiden kasvu on vain nelisen prosenttia, Talouselämä-lehti kirjoittaa.
Apteekkikosmetiikan myynti kasvaa muuta kosmetiikkamyyntiä vauhdikkaammin, kirjoittaa Talouselämä-lehti tänään.
Lehden haastatteleman L’Oréalin asiantuntijan Brigitte Libermanin mukaan markkinoilla vaikuttaa nyt monta trendiä, jotka selittävät kiinnostusta apteekkikosmetiikkaan. Näitä ovat lehden mukaan suojan kaipuu, yliherkkyyksien lisääntyminen ja lisäaineiden tai jopa myrkyllisten aineosien pelko.
Liberman vastaa yrityksen siitä osasta, jonka tuotteita ovat apteekeissa myytävät brändit kuten Vichy ja La Roche-Posay. Suomessa L’Oréalin apteekkikosmetiikan myynti kasvoi alkuvuonna yli kymmenen prosenttia enemmän kuin edellisvuonna.
Lue Talouselämän juttu kokonaan >
INKERI HALONEN
Arkisto
Sinullakin on henkilöbrändi – näin teet siitä vahvan
|
Potilaan ennuste on parempi, jos verenpaineen hoito tehoaa nopeasti
|
Parasetamoli ei välttämättä täysin haitaton raskauden aikana
|
Uniapnea altistaa diabetekselle – ja diabetes uniapnealle
|
Oriola vaihtaa IT-ratkaisun toimittajaa, nykyinen maksaa syntyneistä haitoista 9 miljoonaa euroa
|
Porin Karhu apteekki yhdisti verkko-ostosten toimituspalvelun Prisman kanssa
|
Nouda lääkkeet apteekista vaikka yöllä
|
SIC!-lehti: Precosan käyttöaiheita tiukennettu ja varoituksia lisätty
|
Fimea puuttui Turun Linnan apteekin asiakkaille lähettämiin viesteihin
|
Suuret D-vitamiiniannokset eivät ehkäise syöpää
|