Kelan puhelinpalvelu palvelunumeroista
03.03.2010 08:01
Kela on uudistanut puhelinpalvelunsa. Vuoden 2010 alusta kaikkiin Kelan asiakaspuheluihin on vastattu palvelunumeroissa. Toimistojen numerot suljettiin maaliskuun alussa ja niissä vastaa nauhoitettu tiedote.
Kelan 12 palvelunumeroa on ryhmitelty asiakkaan elämäntilanteen ja asian mukaan. Palvelunumerosta asiakas tavoittaa suoraan omaan asiaansa perehtyneen palveluneuvojan. Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa asiakkaalle normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun. Jonottaminenkin on maksullista.
Kaikkia Kelan palvelunumeroita ei vielä löydy eri alueiden puhelinluetteloista. Numerot ovat mukana seuraavaksi julkaistavissa luetteloissa.
Uudet palvelunumerot löytyvät muun muassa Kelan internetsivuilta www.kela.fi/palvelunumerot tai esitteistä, joita jaetaan toimistoissa. Numerot näkyvät myös Kelan lähettämien kirjeiden kuorista tai Kelan joka kotiin lähettämästä asiakaslehdestä. (TK)
Arkisto
Sinullakin on henkilöbrändi – näin teet siitä vahvan
|
Potilaan ennuste on parempi, jos verenpaineen hoito tehoaa nopeasti
|
Parasetamoli ei välttämättä täysin haitaton raskauden aikana
|
Uniapnea altistaa diabetekselle – ja diabetes uniapnealle
|
Oriola vaihtaa IT-ratkaisun toimittajaa, nykyinen maksaa syntyneistä haitoista 9 miljoonaa euroa
|
Porin Karhu apteekki yhdisti verkko-ostosten toimituspalvelun Prisman kanssa
|
Nouda lääkkeet apteekista vaikka yöllä
|
SIC!-lehti: Precosan käyttöaiheita tiukennettu ja varoituksia lisätty
|
Fimea puuttui Turun Linnan apteekin asiakkaille lähettämiin viesteihin
|
Suuret D-vitamiiniannokset eivät ehkäise syöpää
|