Kelan puhelinpalvelu palvelunumeroista
03.03.2010 08:01
Kela on uudistanut puhelinpalvelunsa. Vuoden 2010 alusta kaikkiin Kelan asiakaspuheluihin on vastattu palvelunumeroissa. Toimistojen numerot suljettiin maaliskuun alussa ja niissä vastaa nauhoitettu tiedote.
Kelan 12 palvelunumeroa on ryhmitelty asiakkaan elämäntilanteen ja asian mukaan. Palvelunumerosta asiakas tavoittaa suoraan omaan asiaansa perehtyneen palveluneuvojan. Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa asiakkaalle normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun. Jonottaminenkin on maksullista.
Kaikkia Kelan palvelunumeroita ei vielä löydy eri alueiden puhelinluetteloista. Numerot ovat mukana seuraavaksi julkaistavissa luetteloissa.
Uudet palvelunumerot löytyvät muun muassa Kelan internetsivuilta www.kela.fi/palvelunumerot tai esitteistä, joita jaetaan toimistoissa. Numerot näkyvät myös Kelan lähettämien kirjeiden kuorista tai Kelan joka kotiin lähettämästä asiakaslehdestä. (TK)
Arkisto
Yksi tarina: Vuosi apteekkarina ja kolme murtoa
|
Vesa Kujala osaa katsoa apteekkialaa ulkopuolisen silmin
|
Punkkitestien tarve kyseenalainen – tässä syy
|
Parempaa lääkehoitoa 75 vuotta täyttäneille
|
Itsehoitolääkkeet vain apteekkimyynnissä useissa Euroopan maissa
|
Mäntylä ja Rehula aloittavat terveys- ja lääkeasioista päättävinä ministereinä
|
Uusi hallitus satsaa lääkehoitojen onnistumiseen
|
Pharmadatan toimitusjohtaja vaihtuu
|
Apteekkari Parkkamäki Diabetesliiton hallitukseen
|
Stumppaus voi nostaa sokereita
|

