Kelan puhelinpalvelu palvelunumeroista
03.03.2010 08:01
Kela on uudistanut puhelinpalvelunsa. Vuoden 2010 alusta kaikkiin Kelan asiakaspuheluihin on vastattu palvelunumeroissa. Toimistojen numerot suljettiin maaliskuun alussa ja niissä vastaa nauhoitettu tiedote.
Kelan 12 palvelunumeroa on ryhmitelty asiakkaan elämäntilanteen ja asian mukaan. Palvelunumerosta asiakas tavoittaa suoraan omaan asiaansa perehtyneen palveluneuvojan. Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa asiakkaalle normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun. Jonottaminenkin on maksullista.
Kaikkia Kelan palvelunumeroita ei vielä löydy eri alueiden puhelinluetteloista. Numerot ovat mukana seuraavaksi julkaistavissa luetteloissa.
Uudet palvelunumerot löytyvät muun muassa Kelan internetsivuilta www.kela.fi/palvelunumerot tai esitteistä, joita jaetaan toimistoissa. Numerot näkyvät myös Kelan lähettämien kirjeiden kuorista tai Kelan joka kotiin lähettämästä asiakaslehdestä. (TK)
Arkisto
Erityisäitiysrahasta päätetään tapauskohtaisesti
|
Ruotsin apteekkeja havittelee 15 yritystä
|
Pandemiarokotteet vaikuttavat turvallisilta
|
Apoteket yhteistyöhön Ica-kauppaketjun kanssa
|
Ruotsi julkisti H1N1-rokotuslinjauksensa
|
Sähköisen reseptin yhteistestaus alkaa
|
Apteekkarit hakevat ketjuista yhteishenkeä
|
Ravintolisästä löytyi sildenafiilin kaltaisia aineita
|
Pogostaepidemian alkua odotellaan
|
Antibioottien käytössä on Pohjoismaissa suuria eroja
|