Epidemian toinen aalto on taas hiljentänyt etenkin kauppa- ja liikekeskuksia. Lue lisää »

Rokotushalukkuuteen vaikuttaa eniten näkemys siitä, miten rokote suojaa itsen lisäksi m... Lue lisää »

Apteekeilla voisi olla merkittävä rooli, kun iso osa väestöstä halutaan rokottaa korona... Lue lisää »

Maaliskuinen hamstraus yllätti lääketukut. Toiseen aaltoon tultiin paremmin valmistautu... Lue lisää »

Viro: Ennen kevään apteekkiuudistusta maalatut uhkakuvat eivät toteutuneet, mutta vielä... Lue lisää »

Katariina Kalsta siirtyy Apteekkariliittoon

18.02.2013 10:20 KOTIALBUMIKUVA

, Kuva: Katariina Kalstan kotialbumi

Proviisori Katariina Kalsta on nimitetty APTEEKKI-brändin kehittämisestä ja käytännön toimenpiteistä vastaavaksi Brand Manageriksi Apteekkariliittoon.

Katariina Kalsta (47) siirtyy uuteen tehtäväänsä Yliopiston Apteekista, jossa hän on toiminut viimeksi markkinoinnista, kanta-asiakkuudesta ja liiketoiminnan kehittämisestä vastaavana johtajana. Kalsta on toiminut myös Yliopiston Apteekin viestintäpäällikkönä, asiakas- ja henkilöstölehtien päätoimittajana sekä sähköisistä palveluista vastaavana johtajana. Apteekin johtoryhmään hän on kuulunut vuodesta 2002.

Ennen Yliopiston Apteekkia hän työskenteli BNL Euro RSCG –viestintätoimistossa viestintäkonsulttina ja Lääkelaitoksessa (nyk. Fimea) yliproviisorina.

Brand Managerin tehtävä on Apteekkariliitossa uusi. Brand Manager työskentelee lisäksi liiton tukkukauppayhtiö Medifonille ja viestintäyhtiö PharmaPressille. Brand Manager suunnittelee, kehittää ja toteuttaa APTEEKKI-brändiä koskevia toimenpiteitä ja koordinoi uusien APTEEKKI-tuotteiden ja -palveluiden lanseeraukset. Vastuualueeseen kuuluvat myös brändikoulutuksen suunnittelu ja toteutus sekä uusien brändiä tukevien toimintakonseptien kehittäminen ja brändin markkinointiviestintä.

– Katariina Kalstan valinta Brand Manageriksi edistää erinomaisella tavalla Apteekkariliiton tavoitetta tukea entistä enemmän jäsenapteekkiensa toimintaa vahvistamalla APTEEKKI-brändiä, toteaa Apteekkariliiton toimitusjohtaja Ilkka Oksala.

Uudessa tehtävässään aloittava Katariina Kalsta muistuttaa, että Suomessa on poikkeuksellisen tiheä apteekkiverkosto, mikä takaa lääkehuollon kattavan toteutumisen koko maassa.

– Apteekit ovat tärkeitä lähipalveluita, joissa lääkemyynnin ja lääkeneuvonnan lisäksi edistetään terveyttä monin tavoin. Tärkeä tehtäväni on tukea apteekkeja tässä työssä ja tarjota työkaluja toiminnan edelleen kehittämiseen, hän sanoo.

ERKKI KOSTIAINEN

Arkisto


D-vitamiinin vajeen korjaaminen vähentää COPD-oireita
17.02.2015 09:48

D-vitamiini 17.02.2015 09:48


Hydroksitsiinin käytölle uusia rajoituksia
17.02.2015 09:40

17.02.2015 09:40


Rasagiliini vaihtokelpoisten listalle
13.02.2015 13:03

Lääkevaihto 13.02.2015 13:03


Harvinaisille lääkkeille ennätysmäärä myyntilupia
13.02.2015 08:44

harvinaislääkkeet 13.02.2015 08:44


Oulussa alkaa farmaseuttien muuntokoulutus
12.02.2015 10:06

12.02.2015 10:06


Lääkehoitoon sitoutumisesta tarvitaan tutkimusta
12.02.2015 08:59

12.02.2015 08:59


Tyytyväisyys elämään lujittaa luustoa
11.02.2015 08:56

11.02.2015 08:56


D-vitamiinin vähyys saattaa lisätä sydänriskejä
11.02.2015 08:19

D-vitamiini 11.02.2015 08:19


Suomessa löydettiin tunnetulle syöpälääkkeelle uusi käyttökohde
10.02.2015 10:36

10.02.2015 10:36


Lääketeollisuus lisää avoimuutta
10.02.2015 09:01

10.02.2015 09:01