Epidemian toinen aalto on taas hiljentänyt etenkin kauppa- ja liikekeskuksia. Lue lisää »

Rokotushalukkuuteen vaikuttaa eniten näkemys siitä, miten rokote suojaa itsen lisäksi m... Lue lisää »

Apteekeilla voisi olla merkittävä rooli, kun iso osa väestöstä halutaan rokottaa korona... Lue lisää »

Maaliskuinen hamstraus yllätti lääketukut. Toiseen aaltoon tultiin paremmin valmistautu... Lue lisää »

Viro: Ennen kevään apteekkiuudistusta maalatut uhkakuvat eivät toteutuneet, mutta vielä... Lue lisää »

Kangasalan apteekissa huippupalvelua

20.06.2013 14:56

,

Kangasalan apteekki loisti kansainvälisessä asiakaspalveluvertailussa.

Kangasalan apteekissa asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun seurattiin HappyOrNot-laitteella. Laite rekisteröi asiakkaan spontaanin palautteen neliportaisella hymynaama-asteikolla.

Kangasalan apteekin HappyOrNot –indeksiluvuksi tuli neljän kuukauden seurannassa 92 asteikolla 0-100, kun toimialan keskiarvo Euroopassa on 86. Apteekkia arvioi yli 4 000 asiakasta. Eurooppalainen vertailuluku perustuu yli sadan apteekin liki 97 000:een asiakaspalautteeseen seitsemässä Euroopan maassa.

– Apteekin tulokset ovat tilastollisesti niin merkittäviä, että henkilökunnan on syytäkin olla erittäin ylpeitä asiakaspalvelusta Kangasalla, arvioi HappyOrNot:n Suomen maajohtaja Arvi Väänänen.

– Tämä on todella positiivinen tieto, joka on ilo viestiä niin henkilökunnalle kuin myös asiakkaille, iloitsee apteekkari Marja Ritala ja aikoo jatkaa henkilöstönsä kanssa asiakaspalvelun kehittämistä pienin askelin myös jatkossa.

ERKKI KOSTIAINEN

Arkisto


Suomi sai kansallisen lääkeinformaatiostrategian
08.02.2012 11:54

08.02.2012 11:54


Suurentunut diabetesriski huolestuttaa
08.02.2012 10:35

08.02.2012 10:35


Lääketieteen opiskelijat tyrmäävät OKM:n suunnitelmat
07.02.2012 16:46

07.02.2012 16:46


Kaksi toiminut farmaseuttina ilman tutkintoa
02.02.2012 12:39

02.02.2012 12:39


Novo Nordisk ojentaa lehdistöä
01.02.2012 17:32

01.02.2012 17:32


Tupakointi tuplaa antibioottien käytön
01.02.2012 08:45

01.02.2012 08:45


Apteekeilla tyytyväisimmät asiakkaat
26.01.2012 12:04

26.01.2012 12:04


Fimean maksuihin rajut korotukset
26.01.2012 09:33

Palvelupisteet 26.01.2012 09:33


Yliopiston Apteekki voi menettää erityisasemansa
26.01.2012 00:01

26.01.2012 00:01


Jättiläiset kaatuvat
25.01.2012 10:48

25.01.2012 10:48