Kangasalan apteekissa huippupalvelua
20.06.2013 14:56
Kangasalan apteekki loisti kansainvälisessä asiakaspalveluvertailussa.
Kangasalan apteekissa asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun seurattiin HappyOrNot-laitteella. Laite rekisteröi asiakkaan spontaanin palautteen neliportaisella hymynaama-asteikolla.
Kangasalan apteekin HappyOrNot –indeksiluvuksi tuli neljän kuukauden seurannassa 92 asteikolla 0-100, kun toimialan keskiarvo Euroopassa on 86. Apteekkia arvioi yli 4 000 asiakasta. Eurooppalainen vertailuluku perustuu yli sadan apteekin liki 97 000:een asiakaspalautteeseen seitsemässä Euroopan maassa.
– Apteekin tulokset ovat tilastollisesti niin merkittäviä, että henkilökunnan on syytäkin olla erittäin ylpeitä asiakaspalvelusta Kangasalla, arvioi HappyOrNot:n Suomen maajohtaja Arvi Väänänen.
– Tämä on todella positiivinen tieto, joka on ilo viestiä niin henkilökunnalle kuin myös asiakkaille, iloitsee apteekkari Marja Ritala ja aikoo jatkaa henkilöstönsä kanssa asiakaspalvelun kehittämistä pienin askelin myös jatkossa.
ERKKI KOSTIAINEN
Arkisto
Liikunnan puute lihavuutta pahempi tappaja
|
Klikin puhelinpalvelut on lopetettu kannattamattomina
|
Diabeteksen ja syövän yhteys edelleen epävarma
|
HPV-rokotusten turvallisuudesta lisää todisteita
|
Uudenlainen antibiootti tuo toivoa
|
Pharmaca Fennica täyttää 40 vuotta
|
Lievästi kohonnutta verenpainetta kannattaa hoitaa
|
Vihreän ristin puolustaja
|
PKV- ja huumausaineiden paperiresepteille annettiin lisäaikaa
|
Leukemiassa hoitoon sitoutuminen heikkoa
|