Brändi hioo työyhteisön
02.02.2015 09:55 JAN SANDVIK
APTEEKKI-brändin mukaisella toiminnalla on ollut positiivinen vaikutus Pietarsaaren Medi-apteekin työyhteisöön.
Medi-apteekki uudistui viimevuotisessa brändiremontissa ulkoisesti ja sisäisesti. Apteekin koko henkilökunta on koulutettu palvelemaan asiakkaita brändinmukaisen palvelukonseptin mukaan.
Farmaseutti Heli Johansson suosittelee brändikonseptia lämpimästi jokaiseen apteekkiin.
– Olen pysyvässä innostuneisuuden tilassa aina, kun brändistä puhutaan! Koulutus on antanut paljon uutta virtaa työhön ja sytyttänyt kipinän ylittää itseni joka asiakaspalvelutilanteessa. Koko työporukka on suhtautunut muutokseen hyvin positiivisesti siitä lähtien, kun apteekkari Tapio Sundell tämän esitteli.
Johansson kertoo, että koko työporukka tietää entistä paremmin ne pelisäännöt, joiden mukaan työtä tehdään. Sen vuoksi brändi on lisännyt yhteenkuuluvuuden tunnetta henkilökunnan keskuudessa. Ilo ja innostus välittyvät asiakkaille asti.
Brändiajatus on saanut Medi-apteekin henkilökunnan tuntemaan itsensä osaksi suurempaa kokonaisuutta. Johanssonille tulee aina hyvä tunne, kun hän näkee samoja brändinmukaisia symboleita muissa apteekeissa.
– On hieno ajatus, että kaikissa brändin mukaan toimivissa apteekeissa palvellaan asiakkaita suurin piirtein samoilla periaatteilla kuin meillä, Johansson sanoo.
ERJA ELO
Lue lisää tällä viikolla ilmestyvästä Apteekkarilehdestä.
Arkisto
Ilkka Toivola Pharmadatan toimitusjohtajaksi
|
Erä vahvoja kipulaastareita pois myynnistä tuotevirheen vuoksi
|
Kannusta Generation Green voittoon
|
HPV-rokotteiden turvallisuus varmistetaan
|
Apteekkien lääkevaihdot tuottavat hurjat säästöt
|
Uudet kolesterolilääkkeet herättävät asiantuntijan odotukset
|
Suuri osa Alzheimer-tapauksista todennäköisesti ehkäistävissä
|
Vanhuksen verenpainelääkityksen lopettaminen ei vaikuta muistiin
|
Apteekin kesä pohjoisessa: kortisonia meni, aurinkorasvaa ei
|
Opioidiriippuvuuden korvaushoitoa tarjottu Suomessa 20 vuotta
|