Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
STM valmistelee muutoksia lääkejakelun kriisivalmiuteen
|
Tupakkavieroituslääke saattaa auttaa myös juomisen vähentämisessä
|
Laihduttaminen parantaa diabeteksen – onnistuu myös perusterveydenhuollossa
|
Monet syövät yleistyvät lihavuuden ja diabeteksen takia
|
Kysely kertoo - näin apteekit suosittelevat lääkkeettömiä hoitoja
|
Anafylaksian ensiavusta toivotaan kansalaistaitoa
|
Kylmä rasittaa diabeetikon terveyttä
|
Lyhyemmät kuurit vähentäisivät opioidiriippuvaisuutta
|
Lääkelain muutosehdotukset lausuntokierrokselle
|
Fimean selvitys apteekkien talouden kehittymisestä valmistui
|