Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
AstraZenecan vähennykset eivät ulotu Suomeen
|
Olvin liikuntaravinteet Medifonin jakeluun
|
Tupakoinnin lopettaminen kannattaa painonnoususta huolimatta
|
D-vitamiinin vajaus voi lyhentää elämää
|
Sote-palvelut kunnilta 34 alueelle
|
Kovien rasvojen käyttö lisääntynyt eläkeikäisillä
|
Mika Leppinen Farmasialiiton toiminnanjohtajaksi
|
Geenit vaikuttavat fyysiseen kuntoon ja lihavuuteen
|
Paljon rautaa saavilla vähemmän PMS-oireita
|
Vakavasti masentuneiden lääkehoito ontuu
|