Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Ilkka Toivola Pharmadatan toimitusjohtajaksi
|
Erä vahvoja kipulaastareita pois myynnistä tuotevirheen vuoksi
|
Kannusta Generation Green voittoon
|
HPV-rokotteiden turvallisuus varmistetaan
|
Apteekkien lääkevaihdot tuottavat hurjat säästöt
|
Uudet kolesterolilääkkeet herättävät asiantuntijan odotukset
|
Suuri osa Alzheimer-tapauksista todennäköisesti ehkäistävissä
|
Vanhuksen verenpainelääkityksen lopettaminen ei vaikuta muistiin
|
Apteekin kesä pohjoisessa: kortisonia meni, aurinkorasvaa ei
|
Opioidiriippuvuuden korvaushoitoa tarjottu Suomessa 20 vuotta
|