Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Liikunta ehkäisee ainakin kolmeatoista syöpää
|
Aspiriini voi ehkäistä pahempia infarkteja
|
Apteekkariliitto sai Hyvä henki -palkinnon
|
Mistä lääkkeiden saatavuusongelmat Norjassa johtuvat?
|
Uusi farmasian erikoistumiskoulutus käynnistyy
|
Lääkityksen arviointi tuli liian myöhään
|
Apteekkariliitto ja Fimea vastaavat THL:n tutkijoille – näistä syistä lääkemenot kasvavat
|
Nikotiinilaastarin ja varenikliinin tehossa ei todettu eroja
|
Pharmadata vahvistaa asemiaan
|
Selvitysmiehen ehdotukset lääkesäästöistä valmistuivat
|