Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Zyprexa ja Lipitor halpenevat rajusti
|
Farmasian alumnitoiminta käynnistyi
|
PSA-seulonnan hyötyjä ja haittoja tulee vielä punnita
|
Apteekkariliitto varauksellinen simvastatiiniin itsehoidossa
|
Juha Koponen Tamron konsernijohtajaksi
|
Maxx pyrkii Ruotsin markkinoille
|
YA avaa syksyllä apteekin Ruotsiin
|
Kivi: Lääkeyritykset ja apteekit eivät rikkoneet kilpailunrajoituslakia
|
Yhä useampi apteekki palkannut vartijan
|
Koneellista annosjakelua tarjoaa pian puolet apteekeista
|