Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Tamiflu ja Relenza tehoavat sikainfluessaan
|
Sähköinen resepti siirtyy syksyyn
|
Lääkkeiden saatavuusongelmat viitehinnan suurin riesa
|
Hinnanlaskuista jo 70 miljoonan lovi liikevaihtoon
|
Lähes joka kolmas vaihtokelpoinen lääke halpeni
|
Hyssälä lupasi turvata pienten apteekkien toiminnnan
|
Lakesin startti siirtymässä marraskuuhun
|
Ruotsi vetää isot särkylääkepakkaukset itsehoidosta
|
Valproaatti voi heikentää syntyvän lapsen älykkyyttä
|
Statiinit pienentävät aivohalvauksen riskiä
|