Epidemian toinen aalto on taas hiljentänyt etenkin kauppa- ja liikekeskuksia. Lue lisää »

Rokotushalukkuuteen vaikuttaa eniten näkemys siitä, miten rokote suojaa itsen lisäksi m... Lue lisää »

Apteekeilla voisi olla merkittävä rooli, kun iso osa väestöstä halutaan rokottaa korona... Lue lisää »

Maaliskuinen hamstraus yllätti lääketukut. Toiseen aaltoon tultiin paremmin valmistautu... Lue lisää »

Viro: Ennen kevään apteekkiuudistusta maalatut uhkakuvat eivät toteutuneet, mutta vielä... Lue lisää »

Mainospuhe

09.12.2010 07:03

JOULUKUUN Apteekkarilehti ilmestyy perjantaina. Se onkin sitten tämän vuoden viimeinen lehti, joten on aika kiittää kuluneesta vuodesta. Ilman jatkuvaa vuoropuhelua teidän kanssanne, hyvät lukijat, lehden toimittaminen ja kehittäminen eivät onnistuisi.

Apteekkarilehden lokakuussa julkaistun lukijatutkimuksen mukaan lehdestä on tullut yhä enemmän koko apteekin lehti. Lisäksi lehden verkkosivut, Apteekkari.fi, on otettu hyvin vastaan. Moni apteekkilainen on kommentoinut, että verkkosivujen avulla he pysyvät kiireisenkin päivän aikana perillä siitä, mitä alalla tapahtuu. Tämän parempaa kiitosta me emme voisi työstämme saada.

Toivomme, että voimme lehden avulla osaltamme tukea apteekin yhä haastavampaa työtä erilaisten muutosten keskellä. Kun koko apteekin väki tietää, mitä kentällä tapahtuu ja millaisia haasteita se apteekeille tarkoittaa, voi jokainen toivottavasti helpommin hahmottaa, mitä se omalta työltä vaatii.

Elämme aikaa, jossa pelkkä työn suorittaminen ei enää riitä työsuoritukseksi. Meiltä jokaiselta odotetaan yhä enemmän itsenäistä kykyä arvioida jatkuvasti työmme tuloksia ja tavoitteita ja suunnata voimiamme havaintojen mukaisesti – toki esimiehen ja työyhteisön kanssa neuvotellen.

Onnistumme tässä vain, jos meillä on selvä, yhteinen visio siitä, mihin työmme kokonaisuudessaan tähtää ja mitä ympärillämme tapahtuu.

Apteekkariliitto on julkaissut päivitetyn strategian vuosille 2011–2014. Se on konkreettinen ohje kaikille meille liiton työntekijöille siitä, mihin me työllämme pyrimme. Toivottavasti se antaa suuntia myös kunkin apteekin oman strategian luontiin. Koko alan maine kun rakennetaan jokaisessa asiakaskohtaamisessa, eikä siitä syntyvää viestiä voi korvata tai paikata millään muulla viestinnällä.

Inkeri Koskela

Kirjoittaja on Apteekkarilehden toimituspäällikkö.

P.S. Ensi vuonna toimitamme lehteä osittain uusin voimin. Julkaisuosakeyhtiö Elias alkaa vastata lehden ulkoasusta ja taitosta, ja he sparraavat meitä myös journalistisessa ideoinnissa sekä lehden kehittämisessä. Ensimmäinen maistiainen tästä yhteistyöstä tarjoillaan teille 28.1.2011.


Osallistu keskusteluun

Kommenttisi tulee näkyviin vasta kun keskustelun valvoja on hyväksynyt sen julkaistavaksi. Emme julkaise hyvien tapojen vastaisia emmekä aiheeseen liittymättömiä kommentteja.


Mitä voimme Ruotsista oppia?
16.03.2017 16:30 ERKKI KOSTIAINEN

Oma blogi 16.03.2017 16:30 ERKKI KOSTIAINEN


Ei mikään pieni urakka
22.02.2017 10:09 ERKKI KOSTIAINEN

Oma blogi 22.02.2017 10:09 ERKKI KOSTIAINEN


Apteekin perustehtävä sotessa
20.01.2017 10:24 VESA KUJALA

Oma blogi 20.01.2017 10:24 VESA KUJALA


Huh, mikä vuosi!
20.12.2016 09:09 ERKKI KOSTIAINEN

Oma blogi 20.12.2016 09:09 ERKKI KOSTIAINEN


Kerrohan kaikki, Antero Vartia
28.10.2016 15:00 MERJA HIRVONEN

Oma blogi 28.10.2016 15:00 MERJA HIRVONEN


Hallitus leikkaa rajusti apteekeilta
15.09.2016 15:10 ILKKA HARJULA

Oma blogi 15.09.2016 15:10 ILKKA HARJULA


Palataan keskusteluun
12.07.2016 17:13 MERJA HIRVONEN

Oma blogi 12.07.2016 17:13 MERJA HIRVONEN


Vai että miljoonia lobbaukseen
27.06.2016 20:30 MERJA HIRVONEN

Oma blogi 27.06.2016 20:30 MERJA HIRVONEN


Hoppsan, se olikin laiton lääke!
21.06.2016 12:55 CHARLOTTA SANDLER

Oma blogi 21.06.2016 12:55 CHARLOTTA SANDLER


Keskon pääjohtaja hallitsee retoriikan muttei faktoja
08.06.2016 10:01 ERKKI KOSTIAINEN

Oma blogi 08.06.2016 10:01 ERKKI KOSTIAINEN