Terveyskirjasto.fi on arvostettu brändi
28.01.2010 11:17
Terveyskirjasto oli yhdeksänneksi arvostetuin verkkobrändi käyttäjiensä keskuudessa, selviää Taloustutukimus Oy:n tuoreesta tutkimuksesta.
Kansalaisille suunnattua Terveyskirjasto.fi –palvelun arvostus on noussut yhä kovemmaksi.
Tuoreimman tutkimuksen mukaan Terveyskirjasto.fi-palvelu oli yhdeksänneksi arvostetuin verkkobrändi, kun vuonna 2008 sijoitus vastaavassa tutkimuksessa oli 14:s.
Vuonna 2009 Terveyskirjastoon tehtiin 7,4 miljoonaa käyntiä. Käyntimäärät lisääntyivät 19 prosenttia edellisvuodesta.
Luotettavaa
tietoa maksutta
Terveyskirjaston oman käyttäjätutkimuksen mukaan vastaajat pitävät tärkeänä, että kansalaisilla on käytössään sama luotettava tietolähde kuin terveydenhuollon ammattilaisilla.
Terveyskirjaston ohjeet ja artikkelit pohjautuvat Suomalaisen Lääkäriseuran Duodecimin tuottamiin kansallisiin hoitosuosituksiin sekä Kustannus Oy Duodecimin julkaisemiin lääkäreiden oppi- ja käsikirjoihin.
Vuodesta 2010 alkaen Terveyskirjaston maksuttoman käytön kansalaisille tarjoavat Suomen kunnat ja muut terveydenhuollon toimijat. Palvelun tuottajana jatkaa Suomalaisen Lääkäriseuran Duodecimin kustantamo, Kustannus Oy Duodecim. (IK)
Arkisto
Sinullakin on henkilöbrändi – näin teet siitä vahvan
|
Potilaan ennuste on parempi, jos verenpaineen hoito tehoaa nopeasti
|
Parasetamoli ei välttämättä täysin haitaton raskauden aikana
|
Uniapnea altistaa diabetekselle – ja diabetes uniapnealle
|
Oriola vaihtaa IT-ratkaisun toimittajaa, nykyinen maksaa syntyneistä haitoista 9 miljoonaa euroa
|
Porin Karhu apteekki yhdisti verkko-ostosten toimituspalvelun Prisman kanssa
|
Nouda lääkkeet apteekista vaikka yöllä
|
SIC!-lehti: Precosan käyttöaiheita tiukennettu ja varoituksia lisätty
|
Fimea puuttui Turun Linnan apteekin asiakkaille lähettämiin viesteihin
|
Suuret D-vitamiiniannokset eivät ehkäise syöpää
|