Terveyskirjasto.fi on arvostettu brändi
28.01.2010 11:17
Terveyskirjasto oli yhdeksänneksi arvostetuin verkkobrändi käyttäjiensä keskuudessa, selviää Taloustutukimus Oy:n tuoreesta tutkimuksesta.
Kansalaisille suunnattua Terveyskirjasto.fi –palvelun arvostus on noussut yhä kovemmaksi.
Tuoreimman tutkimuksen mukaan Terveyskirjasto.fi-palvelu oli yhdeksänneksi arvostetuin verkkobrändi, kun vuonna 2008 sijoitus vastaavassa tutkimuksessa oli 14:s.
Vuonna 2009 Terveyskirjastoon tehtiin 7,4 miljoonaa käyntiä. Käyntimäärät lisääntyivät 19 prosenttia edellisvuodesta.
Luotettavaa
tietoa maksutta
Terveyskirjaston oman käyttäjätutkimuksen mukaan vastaajat pitävät tärkeänä, että kansalaisilla on käytössään sama luotettava tietolähde kuin terveydenhuollon ammattilaisilla.
Terveyskirjaston ohjeet ja artikkelit pohjautuvat Suomalaisen Lääkäriseuran Duodecimin tuottamiin kansallisiin hoitosuosituksiin sekä Kustannus Oy Duodecimin julkaisemiin lääkäreiden oppi- ja käsikirjoihin.
Vuodesta 2010 alkaen Terveyskirjaston maksuttoman käytön kansalaisille tarjoavat Suomen kunnat ja muut terveydenhuollon toimijat. Palvelun tuottajana jatkaa Suomalaisen Lääkäriseuran Duodecimin kustantamo, Kustannus Oy Duodecim. (IK)
Arkisto
Tanskan apteekkariliitossa tuhoisa tulipalo
|
”Hyvällä fiiliksellä huomiseen”
|
Apteekin palvelupisteen perustaminen luvanvaraiseksi
|
Pneumokokkirokotehankinta markkinaoikeudessa
|
Lisää lääkkeitä lääkevaihtoon
|
Oriola-KD luopuu Terveydenhuollon kaupasta
|
Kelan valtuutetut esittävät Hyssälää pääjohtajaksi
|
EU voi yllättää apteekkiväen
|
Itsehoitolääkkeiden kauppamyynnin valvonta retuperällä
|
Kela siirtyi selkokieleen
|