Kelan puhelinpalvelu palvelunumeroista
03.03.2010 08:01
Kela on uudistanut puhelinpalvelunsa. Vuoden 2010 alusta kaikkiin Kelan asiakaspuheluihin on vastattu palvelunumeroissa. Toimistojen numerot suljettiin maaliskuun alussa ja niissä vastaa nauhoitettu tiedote.
Kelan 12 palvelunumeroa on ryhmitelty asiakkaan elämäntilanteen ja asian mukaan. Palvelunumerosta asiakas tavoittaa suoraan omaan asiaansa perehtyneen palveluneuvojan. Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa asiakkaalle normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun. Jonottaminenkin on maksullista.
Kaikkia Kelan palvelunumeroita ei vielä löydy eri alueiden puhelinluetteloista. Numerot ovat mukana seuraavaksi julkaistavissa luetteloissa.
Uudet palvelunumerot löytyvät muun muassa Kelan internetsivuilta www.kela.fi/palvelunumerot tai esitteistä, joita jaetaan toimistoissa. Numerot näkyvät myös Kelan lähettämien kirjeiden kuorista tai Kelan joka kotiin lähettämästä asiakaslehdestä. (TK)
Arkisto
Farmasialiitto: Lääkealan keskusta on valmisteltu kehnosti
|
Pneumokokin vastustuskyky on lisääntynyt jyrkästi
|
Lääkevaihto söi yritysten katteita
|
Apteekkariliitto: hoitajareseptistä hyötyä potilaille
|
STM: Lääkelaitoksen henkilökunta liioittelee
|
Lääkealan keskuksesta tulee Lakes
|
Kaksi kolmesta tuntee Terveydeksi!-lehden
|
Apteekkiluvat lääkealan keskukseen
|
Ruotsin apteekeille luvassa lisärahaa
|
Alkuvuoden lääkemyynti miinuksella
|