Kelan puhelinpalvelu palvelunumeroista
03.03.2010 08:01
Kela on uudistanut puhelinpalvelunsa. Vuoden 2010 alusta kaikkiin Kelan asiakaspuheluihin on vastattu palvelunumeroissa. Toimistojen numerot suljettiin maaliskuun alussa ja niissä vastaa nauhoitettu tiedote.
Kelan 12 palvelunumeroa on ryhmitelty asiakkaan elämäntilanteen ja asian mukaan. Palvelunumerosta asiakas tavoittaa suoraan omaan asiaansa perehtyneen palveluneuvojan. Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa asiakkaalle normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun. Jonottaminenkin on maksullista.
Kaikkia Kelan palvelunumeroita ei vielä löydy eri alueiden puhelinluetteloista. Numerot ovat mukana seuraavaksi julkaistavissa luetteloissa.
Uudet palvelunumerot löytyvät muun muassa Kelan internetsivuilta www.kela.fi/palvelunumerot tai esitteistä, joita jaetaan toimistoissa. Numerot näkyvät myös Kelan lähettämien kirjeiden kuorista tai Kelan joka kotiin lähettämästä asiakaslehdestä. (TK)
Arkisto
Tiedottaminen saatavuushäiriöistä paranee – Fimea julkaisee hakukoneen
|
Oulun annosjakelu siirtyy palveluseteliin
|
Orionin lääkkeettömät apteekkituotteet siirtyvät Medifonin jakeluun
|
USA:n opioidikriisistä jättikorvaus
|
Apteekit valmistautuvat Nenäpäivään
|
Sydäntä suojaava monipilleri osoitti tehonsa
|
KKI palkitsi Apteekkariliiton yhteistyöstä - Liikkujan Apteekki on ollut menestys
|
Apteekin lääkitysturvallisuustyö saa tunnustusta
|
Apteekkipalvelut laajenevat – Tanskassa uusitaan nyt reseptejä
|
Influenssarokotteiden jakelu alkaa tavanomaista myöhemmin
|