Kelan puhelinpalvelu palvelunumeroista
03.03.2010 08:01
Kela on uudistanut puhelinpalvelunsa. Vuoden 2010 alusta kaikkiin Kelan asiakaspuheluihin on vastattu palvelunumeroissa. Toimistojen numerot suljettiin maaliskuun alussa ja niissä vastaa nauhoitettu tiedote.
Kelan 12 palvelunumeroa on ryhmitelty asiakkaan elämäntilanteen ja asian mukaan. Palvelunumerosta asiakas tavoittaa suoraan omaan asiaansa perehtyneen palveluneuvojan. Puhelu Kelan palvelunumeroon maksaa asiakkaalle normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun. Jonottaminenkin on maksullista.
Kaikkia Kelan palvelunumeroita ei vielä löydy eri alueiden puhelinluetteloista. Numerot ovat mukana seuraavaksi julkaistavissa luetteloissa.
Uudet palvelunumerot löytyvät muun muassa Kelan internetsivuilta www.kela.fi/palvelunumerot tai esitteistä, joita jaetaan toimistoissa. Numerot näkyvät myös Kelan lähettämien kirjeiden kuorista tai Kelan joka kotiin lähettämästä asiakaslehdestä. (TK)
Arkisto
Lupaava diabetesrokote etenee kliinisiin tutkimuksiin
|
Maskisuositus todennäköisesti tulee, mutta kohdennusta mietitään vielä
|
Nopean masennushoidon vaikutus voi lujittua unessa
|
Kaksi pistosta vuodessa voi pitää kolesterolin kurissa
|
Jokainen on sairas, kun oikein tutkitaan
|
Toimiva koronarokote voi syntyä myös Suomessa
|
Apteekkari-lehti on tärkeä vaikuttajille ja medialle
|
EMA arvioi deksametasonin käyttöä koronapotilailla
|
Åbo Akademille lisää farmasian alan koulutusvastuuta
|
Arvioinnilla parempi sitoutuminen lääkehoitoon
|