Epidemian toinen aalto on taas hiljentänyt etenkin kauppa- ja liikekeskuksia. Lue lisää »

Rokotushalukkuuteen vaikuttaa eniten näkemys siitä, miten rokote suojaa itsen lisäksi m... Lue lisää »

Apteekeilla voisi olla merkittävä rooli, kun iso osa väestöstä halutaan rokottaa korona... Lue lisää »

Maaliskuinen hamstraus yllätti lääketukut. Toiseen aaltoon tultiin paremmin valmistautu... Lue lisää »

Viro: Ennen kevään apteekkiuudistusta maalatut uhkakuvat eivät toteutuneet, mutta vielä... Lue lisää »

Katariina Kalsta siirtyy Apteekkariliittoon

18.02.2013 10:20 KOTIALBUMIKUVA

, Kuva: Katariina Kalstan kotialbumi

Proviisori Katariina Kalsta on nimitetty APTEEKKI-brändin kehittämisestä ja käytännön toimenpiteistä vastaavaksi Brand Manageriksi Apteekkariliittoon.

Katariina Kalsta (47) siirtyy uuteen tehtäväänsä Yliopiston Apteekista, jossa hän on toiminut viimeksi markkinoinnista, kanta-asiakkuudesta ja liiketoiminnan kehittämisestä vastaavana johtajana. Kalsta on toiminut myös Yliopiston Apteekin viestintäpäällikkönä, asiakas- ja henkilöstölehtien päätoimittajana sekä sähköisistä palveluista vastaavana johtajana. Apteekin johtoryhmään hän on kuulunut vuodesta 2002.

Ennen Yliopiston Apteekkia hän työskenteli BNL Euro RSCG –viestintätoimistossa viestintäkonsulttina ja Lääkelaitoksessa (nyk. Fimea) yliproviisorina.

Brand Managerin tehtävä on Apteekkariliitossa uusi. Brand Manager työskentelee lisäksi liiton tukkukauppayhtiö Medifonille ja viestintäyhtiö PharmaPressille. Brand Manager suunnittelee, kehittää ja toteuttaa APTEEKKI-brändiä koskevia toimenpiteitä ja koordinoi uusien APTEEKKI-tuotteiden ja -palveluiden lanseeraukset. Vastuualueeseen kuuluvat myös brändikoulutuksen suunnittelu ja toteutus sekä uusien brändiä tukevien toimintakonseptien kehittäminen ja brändin markkinointiviestintä.

– Katariina Kalstan valinta Brand Manageriksi edistää erinomaisella tavalla Apteekkariliiton tavoitetta tukea entistä enemmän jäsenapteekkiensa toimintaa vahvistamalla APTEEKKI-brändiä, toteaa Apteekkariliiton toimitusjohtaja Ilkka Oksala.

Uudessa tehtävässään aloittava Katariina Kalsta muistuttaa, että Suomessa on poikkeuksellisen tiheä apteekkiverkosto, mikä takaa lääkehuollon kattavan toteutumisen koko maassa.

– Apteekit ovat tärkeitä lähipalveluita, joissa lääkemyynnin ja lääkeneuvonnan lisäksi edistetään terveyttä monin tavoin. Tärkeä tehtäväni on tukea apteekkeja tässä työssä ja tarjota työkaluja toiminnan edelleen kehittämiseen, hän sanoo.

ERKKI KOSTIAINEN

Arkisto


Farmasialiitto: Lääkealan keskusta on valmisteltu kehnosti
16.04.2009 12:58

16.04.2009 12:58


Pneumokokin vastustuskyky on lisääntynyt jyrkästi
16.04.2009 10:44

16.04.2009 10:44


Lääkevaihto söi yritysten katteita
15.04.2009 11:20

15.04.2009 11:20


Apteekkariliitto: hoitajareseptistä hyötyä potilaille
08.04.2009 11:13

08.04.2009 11:13


STM: Lääkelaitoksen henkilökunta liioittelee
06.04.2009 20:22

06.04.2009 20:22


Lääkealan keskuksesta tulee Lakes
06.04.2009 13:40

06.04.2009 13:40


Kaksi kolmesta tuntee Terveydeksi!-lehden
03.04.2009 13:41

03.04.2009 13:41


Apteekkiluvat lääkealan keskukseen
03.04.2009 10:30

03.04.2009 10:30


Ruotsin apteekeille luvassa lisärahaa
03.04.2009 10:23

03.04.2009 10:23


Alkuvuoden lääkemyynti miinuksella
02.04.2009 21:27

02.04.2009 21:27