Epidemian toinen aalto on taas hiljentänyt etenkin kauppa- ja liikekeskuksia. Lue lisää »

Rokotushalukkuuteen vaikuttaa eniten näkemys siitä, miten rokote suojaa itsen lisäksi m... Lue lisää »

Apteekeilla voisi olla merkittävä rooli, kun iso osa väestöstä halutaan rokottaa korona... Lue lisää »

Maaliskuinen hamstraus yllätti lääketukut. Toiseen aaltoon tultiin paremmin valmistautu... Lue lisää »

Viro: Ennen kevään apteekkiuudistusta maalatut uhkakuvat eivät toteutuneet, mutta vielä... Lue lisää »

Katariina Kalsta siirtyy Apteekkariliittoon

18.02.2013 10:20 KOTIALBUMIKUVA

, Kuva: Katariina Kalstan kotialbumi

Proviisori Katariina Kalsta on nimitetty APTEEKKI-brändin kehittämisestä ja käytännön toimenpiteistä vastaavaksi Brand Manageriksi Apteekkariliittoon.

Katariina Kalsta (47) siirtyy uuteen tehtäväänsä Yliopiston Apteekista, jossa hän on toiminut viimeksi markkinoinnista, kanta-asiakkuudesta ja liiketoiminnan kehittämisestä vastaavana johtajana. Kalsta on toiminut myös Yliopiston Apteekin viestintäpäällikkönä, asiakas- ja henkilöstölehtien päätoimittajana sekä sähköisistä palveluista vastaavana johtajana. Apteekin johtoryhmään hän on kuulunut vuodesta 2002.

Ennen Yliopiston Apteekkia hän työskenteli BNL Euro RSCG –viestintätoimistossa viestintäkonsulttina ja Lääkelaitoksessa (nyk. Fimea) yliproviisorina.

Brand Managerin tehtävä on Apteekkariliitossa uusi. Brand Manager työskentelee lisäksi liiton tukkukauppayhtiö Medifonille ja viestintäyhtiö PharmaPressille. Brand Manager suunnittelee, kehittää ja toteuttaa APTEEKKI-brändiä koskevia toimenpiteitä ja koordinoi uusien APTEEKKI-tuotteiden ja -palveluiden lanseeraukset. Vastuualueeseen kuuluvat myös brändikoulutuksen suunnittelu ja toteutus sekä uusien brändiä tukevien toimintakonseptien kehittäminen ja brändin markkinointiviestintä.

– Katariina Kalstan valinta Brand Manageriksi edistää erinomaisella tavalla Apteekkariliiton tavoitetta tukea entistä enemmän jäsenapteekkiensa toimintaa vahvistamalla APTEEKKI-brändiä, toteaa Apteekkariliiton toimitusjohtaja Ilkka Oksala.

Uudessa tehtävässään aloittava Katariina Kalsta muistuttaa, että Suomessa on poikkeuksellisen tiheä apteekkiverkosto, mikä takaa lääkehuollon kattavan toteutumisen koko maassa.

– Apteekit ovat tärkeitä lähipalveluita, joissa lääkemyynnin ja lääkeneuvonnan lisäksi edistetään terveyttä monin tavoin. Tärkeä tehtäväni on tukea apteekkeja tässä työssä ja tarjota työkaluja toiminnan edelleen kehittämiseen, hän sanoo.

ERKKI KOSTIAINEN

Arkisto


Apteekkariliitto uudisti verkkosivunsa
18.03.2011 09:59

18.03.2011 09:59


Apteekeissa kova kysyntä joditableteista
18.03.2011 09:57

18.03.2011 09:57


Jodia lääkekaappiin
18.03.2011 09:55

18.03.2011 09:55


Kuuranne WAADS:n johtoryhmään
15.03.2011 08:53

15.03.2011 08:53


Siitepölyä jo ilmassa
14.03.2011 12:51

14.03.2011 12:51


STUK: Suomessa ei tarvetta syödä joditabletteja
12.03.2011 18:06

12.03.2011 18:06


eResepti arkipäiväistyy Turussa
10.03.2011 14:18

10.03.2011 14:18


Tutkijoiden sidonnaisuudet unohdetaan meta-analyyseissa
09.03.2011 11:01

09.03.2011 11:01


Diabetes lyhentää elämää kuudella vuodella
09.03.2011 08:23

09.03.2011 08:23


Itsehoitolääkkeiden hinnat eivät laskeneet Ruotsissa
08.03.2011 13:42

08.03.2011 13:42