Kangasalan apteekissa huippupalvelua
20.06.2013 14:56
Kangasalan apteekki loisti kansainvälisessä asiakaspalveluvertailussa.
Kangasalan apteekissa asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun seurattiin HappyOrNot-laitteella. Laite rekisteröi asiakkaan spontaanin palautteen neliportaisella hymynaama-asteikolla.
Kangasalan apteekin HappyOrNot –indeksiluvuksi tuli neljän kuukauden seurannassa 92 asteikolla 0-100, kun toimialan keskiarvo Euroopassa on 86. Apteekkia arvioi yli 4 000 asiakasta. Eurooppalainen vertailuluku perustuu yli sadan apteekin liki 97 000:een asiakaspalautteeseen seitsemässä Euroopan maassa.
– Apteekin tulokset ovat tilastollisesti niin merkittäviä, että henkilökunnan on syytäkin olla erittäin ylpeitä asiakaspalvelusta Kangasalla, arvioi HappyOrNot:n Suomen maajohtaja Arvi Väänänen.
– Tämä on todella positiivinen tieto, joka on ilo viestiä niin henkilökunnalle kuin myös asiakkaille, iloitsee apteekkari Marja Ritala ja aikoo jatkaa henkilöstönsä kanssa asiakaspalvelun kehittämistä pienin askelin myös jatkossa.
ERKKI KOSTIAINEN
Arkisto
Farmasialiitto: Lääkealan keskusta on valmisteltu kehnosti
|
Pneumokokin vastustuskyky on lisääntynyt jyrkästi
|
Lääkevaihto söi yritysten katteita
|
Apteekkariliitto: hoitajareseptistä hyötyä potilaille
|
STM: Lääkelaitoksen henkilökunta liioittelee
|
Lääkealan keskuksesta tulee Lakes
|
Kaksi kolmesta tuntee Terveydeksi!-lehden
|
Apteekkiluvat lääkealan keskukseen
|
Ruotsin apteekeille luvassa lisärahaa
|
Alkuvuoden lääkemyynti miinuksella
|