Kangasalan apteekissa huippupalvelua
20.06.2013 14:56
Kangasalan apteekki loisti kansainvälisessä asiakaspalveluvertailussa.
Kangasalan apteekissa asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun seurattiin HappyOrNot-laitteella. Laite rekisteröi asiakkaan spontaanin palautteen neliportaisella hymynaama-asteikolla.
Kangasalan apteekin HappyOrNot –indeksiluvuksi tuli neljän kuukauden seurannassa 92 asteikolla 0-100, kun toimialan keskiarvo Euroopassa on 86. Apteekkia arvioi yli 4 000 asiakasta. Eurooppalainen vertailuluku perustuu yli sadan apteekin liki 97 000:een asiakaspalautteeseen seitsemässä Euroopan maassa.
– Apteekin tulokset ovat tilastollisesti niin merkittäviä, että henkilökunnan on syytäkin olla erittäin ylpeitä asiakaspalvelusta Kangasalla, arvioi HappyOrNot:n Suomen maajohtaja Arvi Väänänen.
– Tämä on todella positiivinen tieto, joka on ilo viestiä niin henkilökunnalle kuin myös asiakkaille, iloitsee apteekkari Marja Ritala ja aikoo jatkaa henkilöstönsä kanssa asiakaspalvelun kehittämistä pienin askelin myös jatkossa.
ERKKI KOSTIAINEN
Arkisto
Ehdokkaat eivät lisäisi EU:n valtaa terveyspalveluissa
|
Apteekit odottavat yhä eReseptiä testikäyttöön
|
Suomalaisten syöpäpotilaiden ennusteet parantuneet
|
Laihdutusvalmiste voi aiheuttaa maksavaurioita
|
Kuopio laajentaa verkko-opetustaan
|
Influenssapuhelimeen enää harvakseltaan kysymyksiä
|
Eduskunta kiisteli Lakesista
|
EY-tuomioistuin: Apteekkien omistusta voidaan rajoittaa
|
Ruotsalaiskauppiaiden lääkemyynnissä huomautettavaa
|
176 valmistetta mukaan lääkevaihtoon
|