Kangasalan apteekissa huippupalvelua
20.06.2013 14:56
Kangasalan apteekki loisti kansainvälisessä asiakaspalveluvertailussa.
Kangasalan apteekissa asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun seurattiin HappyOrNot-laitteella. Laite rekisteröi asiakkaan spontaanin palautteen neliportaisella hymynaama-asteikolla.
Kangasalan apteekin HappyOrNot –indeksiluvuksi tuli neljän kuukauden seurannassa 92 asteikolla 0-100, kun toimialan keskiarvo Euroopassa on 86. Apteekkia arvioi yli 4 000 asiakasta. Eurooppalainen vertailuluku perustuu yli sadan apteekin liki 97 000:een asiakaspalautteeseen seitsemässä Euroopan maassa.
– Apteekin tulokset ovat tilastollisesti niin merkittäviä, että henkilökunnan on syytäkin olla erittäin ylpeitä asiakaspalvelusta Kangasalla, arvioi HappyOrNot:n Suomen maajohtaja Arvi Väänänen.
– Tämä on todella positiivinen tieto, joka on ilo viestiä niin henkilökunnalle kuin myös asiakkaille, iloitsee apteekkari Marja Ritala ja aikoo jatkaa henkilöstönsä kanssa asiakaspalvelun kehittämistä pienin askelin myös jatkossa.
ERKKI KOSTIAINEN
Arkisto
Väitös: Ikääntyneiden lääkehoidon turvallisuudessa puutteita
|
Hoivakriisi lyhentää naisten työuria
|
Apteekkari Sari Westermarck jatkaa kansainvälisessä luottamustehtävässä
|
Työikäisten lihavuus yleistyy
|
Uniongelmien hoito vaatii kärsivällisyyttä
|
Käypä hoito -suosituksia saatetaan kääntää ruotsiksi
|
Valviran ylijohtajaksi kahdeksan hakijaa
|
Työvoimapula pahenee – tietojärjestelmä Apottikin tarvitsee farmaseutteja
|
Kelan pääjohtajaksi 40 hakijaa
|
Ranitidiinia sisältäviä lääkkeitä vedetään pois apteekeista
|