Kangasalan apteekissa huippupalvelua
20.06.2013 14:56
Kangasalan apteekki loisti kansainvälisessä asiakaspalveluvertailussa.
Kangasalan apteekissa asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun seurattiin HappyOrNot-laitteella. Laite rekisteröi asiakkaan spontaanin palautteen neliportaisella hymynaama-asteikolla.
Kangasalan apteekin HappyOrNot –indeksiluvuksi tuli neljän kuukauden seurannassa 92 asteikolla 0-100, kun toimialan keskiarvo Euroopassa on 86. Apteekkia arvioi yli 4 000 asiakasta. Eurooppalainen vertailuluku perustuu yli sadan apteekin liki 97 000:een asiakaspalautteeseen seitsemässä Euroopan maassa.
– Apteekin tulokset ovat tilastollisesti niin merkittäviä, että henkilökunnan on syytäkin olla erittäin ylpeitä asiakaspalvelusta Kangasalla, arvioi HappyOrNot:n Suomen maajohtaja Arvi Väänänen.
– Tämä on todella positiivinen tieto, joka on ilo viestiä niin henkilökunnalle kuin myös asiakkaille, iloitsee apteekkari Marja Ritala ja aikoo jatkaa henkilöstönsä kanssa asiakaspalvelun kehittämistä pienin askelin myös jatkossa.
ERKKI KOSTIAINEN
Arkisto
Toistasataa apteekkia sitoutunut ympäristöajatteluun
|
Millainen on apteekin rooli tulevaisuudessa? Asiaa pohtivat Blogivieraat
|
Lääkekorvaukset kasvoivat
|
Apteekki auttaa pienentämän jätevuorta
|
Lääkejätettä syntyy jopa 100 miljoonan euron arvosta vuodessa
|
Etälääkärin vastaanottopalvelu käynnistyy Vähässäkyrössä
|
Joka toinen käyttää inhalaatiolääkkeitään väärin Norjassa
|
Liikunta ikää parempi sydänriskin ennustaja
|
Hemofilia luo tiiviin suhteen apteekkiin
|
Suomalaistutkimus pika-analyysimenetelmistä palkittiin
|