Apteekkien palvelusta valitetaan vähiten
20.02.2013 09:57 MINNA SVENSK
Suomalaiset valittavat ahkerasti, jos palvelu ei toimi. Apteekkien kohdalla valittamiseen ei ole ollut aihetta.
Tutkimusyhtiö EPSI Ratingin tekemän haastattelututkimuksen mukaan ainoastaan 3,7 prosenttia suomalaisista ei valita palveluista, vaikka siihen on aihetta.
Vähiten moititaan apteekkeja ja vakuutusyhtiöitä, eniten puolestaan laajakaistaoperaattoreita.
Apteekit pärjäävät myös valitusten käsittelyssä ja käsittelynopeudessa. Kaikista mukana olleista toimialoista apteekit menestyivät parhaiten valitusten käsittelyssä ja toiseksi parhaiten käsittelynopeudessa.
EPSI Rating tutkii keskeisten toimialojen koettua asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta. Samalla kerätään tietoa asiakkaiden tekemistä valituksista. Tutkimukseen on haastateltu 20 000 suomalaista viime vuoden elo-marraskuussa.
TIINA KUOSA
Arkisto
Sinullakin on henkilöbrändi – näin teet siitä vahvan
|
Potilaan ennuste on parempi, jos verenpaineen hoito tehoaa nopeasti
|
Parasetamoli ei välttämättä täysin haitaton raskauden aikana
|
Uniapnea altistaa diabetekselle – ja diabetes uniapnealle
|
Oriola vaihtaa IT-ratkaisun toimittajaa, nykyinen maksaa syntyneistä haitoista 9 miljoonaa euroa
|
Porin Karhu apteekki yhdisti verkko-ostosten toimituspalvelun Prisman kanssa
|
Nouda lääkkeet apteekista vaikka yöllä
|
SIC!-lehti: Precosan käyttöaiheita tiukennettu ja varoituksia lisätty
|
Fimea puuttui Turun Linnan apteekin asiakkaille lähettämiin viesteihin
|
Suuret D-vitamiiniannokset eivät ehkäise syöpää
|