Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Ehdollista korvattavuutta jatketaan kuusi vuotta
|
Beetasalpaajien hyödyt katoavat pitkäaikaiskäytössä
|
Rintasyöpää voitaisiin ehkäistä lääkkein, haitat vielä liian suuria
|
Ministeriö haluaa kansallisen lääkityslistan
|
Väitöskirja antaa karun kuvan Ruotsin apteekkiuudistuksesta
|
Lääkkeiden karsinta palautti elämänilon
|
Vanhuspalvelujen lääkitysongelmat jatkuvat
|
Lääkkeitä saa Suomessa vielä hyvin
|
Muuntokoulutus työllisti farmaseutteja pohjoisessa
|
Superhelle voi vähentää lääkkeen tehoa
|