Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Erityisäitiysrahasta päätetään tapauskohtaisesti
|
Ruotsin apteekkeja havittelee 15 yritystä
|
Pandemiarokotteet vaikuttavat turvallisilta
|
Apoteket yhteistyöhön Ica-kauppaketjun kanssa
|
Ruotsi julkisti H1N1-rokotuslinjauksensa
|
Sähköisen reseptin yhteistestaus alkaa
|
Apteekkarit hakevat ketjuista yhteishenkeä
|
Ravintolisästä löytyi sildenafiilin kaltaisia aineita
|
Pogostaepidemian alkua odotellaan
|
Antibioottien käytössä on Pohjoismaissa suuria eroja
|