Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
eReseptejä toimitettu jo yli tuhat
|
Allergiatutkimus käynnissä apteekeissa
|
Kolmannes Kelan menoista terveyteen
|
Markkinaoikeus: pneumokokkirokotehankinta laillinen
|
Terhikki avautuu nettiin
|
FIP-kongressi päättyi Portugalissa
|
Opiskelijat haastavat farmasian
|
Kapinallinen sopeutui systeemiin
|
Miljoona salmiakkirasiaa vuodessa
|
Norjalaisapteekit selvisivät hyvin viruslääkkeiden määräämisestä
|