Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Työryhmä virittää lääkehuoltoa sote-uudistukseen
|
Ritala ja Kanerva jatkavat varapuheenjohtajina
|
Apteekkariliitto palkitsi ansioituneita
|
Apteekkarit mukaan talkoisiin
|
Pähkinöitä syövät elävät pitempään
|
Fimea tarkensi melatoniinivalmisteiden luokittelua
|
Marja Airaksiselle Albert Wuokon palkinto
|
Kokkolan Keskusapteekki on Vuoden opetusapteekki
|
Iloiset opiskelijat
|
Risikko ei kannata sääntelyn vähentämistä lääkehuollossa
|