Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Sydänkuolemissa huima lasku Suomessa
|
Oriola lopettamassa Oulun jakelukeskuksen
|
Harvinaislääkkeiden määrä kasvaa
|
Iän karttuminen edellyttää muutoksia itsehoitoon
|
Fimea selvittää apteekkipalveluiden lisäämistarpeita
|
Fimea laskee hintoja – apteekin palvelupisteen perustaminen halpenee?
|
Glukoosinpoistajien käyttöön uusia turvallisuussuosituksia
|
Professori: Farmaseuttikoulutuksen valmistettava LHA-päteväksi
|
ADHD-lääkkeen tehoa tulisi tutkia paremmin
|
Lisää lääkkeitä lääkevaihtoon
|