Apteekit asiakaspalvelun kärkikastia
07.11.2012 14:34 MINNA SVENSK
Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa kolmen kärkeen sijoittui pankkeja ja kirjastot. Kuuden kärkeen mahtuivat myös apteekit.
Parhaan arvion kuluttajilta sai POP Pankki (ent. Paikallisosuuspankki). Toisella sijalla oli kirjastot ja kolmannella sijalla Säästöpankki.
Taloustutkimuksen toteuttamassa, suomalaisia edustavassa Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa tutkitaan vuosittain noin sadan valtakunnallisen yrityksen tai kunnallisen toimijan asiakaspalveluun liittyviä tekijöitä kuten asiakaspalvelua yleensä, ensivaikutelmaa, odotus- ja asiointiaikaa, ystävällisyyttä, asiantuntemusta, hinta-laatu-suhdetta, asian huomiointia, joustavuutta, tilojen viihtyisyyttä sekä uudelleenkäyttöhalukkuutta.
Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukossa on ollut pankkeja jo useampana vuonna. Myös apteekit, kirjastot ja Alko ovat sijoittuneet kymmenen parhaan joukkoon useana vuonna. (TK)
Arkisto
Lupaava diabetesrokote etenee kliinisiin tutkimuksiin
|
Maskisuositus todennäköisesti tulee, mutta kohdennusta mietitään vielä
|
Nopean masennushoidon vaikutus voi lujittua unessa
|
Kaksi pistosta vuodessa voi pitää kolesterolin kurissa
|
Jokainen on sairas, kun oikein tutkitaan
|
Toimiva koronarokote voi syntyä myös Suomessa
|
Apteekkari-lehti on tärkeä vaikuttajille ja medialle
|
EMA arvioi deksametasonin käyttöä koronapotilailla
|
Åbo Akademille lisää farmasian alan koulutusvastuuta
|
Arvioinnilla parempi sitoutuminen lääkehoitoon
|